Autor Wątek: Laminowanie włosów  (Przeczytany 80907 razy)

Listopad 23, 2016, 20:35
Odpowiedź #125

Anja_K

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 4296
    • Awards
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #125 dnia: Listopad 23, 2016, 20:35 »
Uffff nie przegięłam! XD
Zdjecie co prawda z lampą ale jest fajnie. Są mega sypkie i błyszczące


Listopad 23, 2016, 22:59
Odpowiedź #126

POKAHONTAZ

  • ŁOBUZIARA
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 8759
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Awards
  • Porowatość: Średnia/niska
  • Typ włosa: Proste 1B
  • Stan: Zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: Przetłuszczająca
  • Farbowanie: Nigdy
  • Długość: Talia
  • Grubość kucyka: 9
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #126 dnia: Listopad 23, 2016, 22:59 »
Ale sliczne ! Przypomnijcie mi jak to sie robi

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Kto tu jest największym łobuzem forumowym?!:pala:
tyle się u mnie dzieje - MWH

Listopad 23, 2016, 23:04
Odpowiedź #127

Anja_K

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 4296
    • Awards
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #127 dnia: Listopad 23, 2016, 23:04 »
Ja dałam 1,5 łyżki żelatyny i 3 goracej wody, wybełtałam trzepaczką do jajek i dodałam łyżkę mrs potters z aloesem i kapke oleju rycynowego i jeb na lep xD pomasowałam, podgrzałam i po 40 min spłukałam chłodną wodą:)
Nakładałam na wcześniej umyte włosy:)

Listopad 24, 2016, 07:01
Odpowiedź #128

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2369
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #128 dnia: Listopad 24, 2016, 07:01 »
Super efekt... ale to chyba zabieg zarezerwowany dla wlosow prostych, co?  :->

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/


Listopad 24, 2016, 07:37
Odpowiedź #129

yoostii

  • ***
  • Roszpunka
  • Wiadomości: 936
    • Awards
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #129 dnia: Listopad 24, 2016, 07:37 »
To juz wiem co w najblizszym czasie zrobię :D

Listopad 24, 2016, 07:41
Odpowiedź #130

Mess

  • ****
  • Zaplątana
  • Wiadomości: 1930
    • Awards
  • Porowatość: niska
  • Typ włosa: proste
  • Stan: zdrowe, schodzę z cieniowania
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: normalna
  • Farbowanie: henna, nieregularnie
  • Długość: prawie talia
  • Grubość kucyka: 14
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #130 dnia: Listopad 24, 2016, 07:41 »
Super efekt... ale to chyba zabieg zarezerwowany dla wlosow prostych, co?  :->

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
niekoniecznie, proteiny niektórym podbijają skręt :D

Listopad 24, 2016, 09:04
Odpowiedź #131

Puszin

  • Puszin
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 1996
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • MWH
    • Awards
  • Porowatość: Średnia
  • Typ włosa: Proste
  • Stan: Zdrowe
  • Podatność na obciążenie: Nie
  • Skóra głowy: Wrażliwa
  • Farbowanie: Henna
  • Długość: Do cyca
  • Grubość kucyka: 9,5
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #131 dnia: Listopad 24, 2016, 09:04 »
Ciekawe jakby moje zareagowały po keratynowym, nigdy jakos specjalnie nie lubiły tego zabiegu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MWH

INSANITY


Turn around and I'll show you something
Turn around and you will see
Life like a real way out
A kind of LSD

Listopad 25, 2016, 09:45
Odpowiedź #132

POKAHONTAZ

  • ŁOBUZIARA
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 8759
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Awards
  • Porowatość: Średnia/niska
  • Typ włosa: Proste 1B
  • Stan: Zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: Przetłuszczająca
  • Farbowanie: Nigdy
  • Długość: Talia
  • Grubość kucyka: 9
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #132 dnia: Listopad 25, 2016, 09:45 »
Zaraz nakladam!

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Kto tu jest największym łobuzem forumowym?!:pala:
tyle się u mnie dzieje - MWH

Listopad 25, 2016, 15:34
Odpowiedź #133

Ewel

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 3055
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Awards
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #133 dnia: Listopad 25, 2016, 15:34 »
Zaraz nakladam!

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
To sie pokaz. Jestem ciekawa jakie juz masz wlosy :)

Listopad 25, 2016, 18:23
Odpowiedź #134

POKAHONTAZ

  • ŁOBUZIARA
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 8759
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Awards
  • Porowatość: Średnia/niska
  • Typ włosa: Proste 1B
  • Stan: Zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: Przetłuszczająca
  • Farbowanie: Nigdy
  • Długość: Talia
  • Grubość kucyka: 9
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #134 dnia: Listopad 25, 2016, 18:23 »
Eee niewiele sie roznia po laminowaniu :) a dlugosc mam juz za obojczyki :)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Kto tu jest największym łobuzem forumowym?!:pala:
tyle się u mnie dzieje - MWH

Listopad 28, 2016, 16:44
Odpowiedź #135

Kas

  • εωσφόρου φως
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 5320
    • Awards
  • Porowatość: niska
  • Typ włosa: proste
  • Stan: całkiem spoko ;)
  • Podatność na obciążenie: raczej nie
  • Skóra głowy: wrażliwa
  • Farbowanie: henna + indygo
  • Długość: tak O‿o
  • Grubość kucyka: ok. 10 cm
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 28, 2016, 16:44 »
Super efekt... ale to chyba zabieg zarezerwowany dla wlosow prostych, co?  :->

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
niekoniecznie, proteiny niektórym podbijają skręt :D
No, ja po przeproteinowaniu miałam posprężynowane bejbiki XD
דער עולם איז אַ גולם‫

Denkowanie, denkowanie!!!

Listopad 28, 2016, 22:51
Odpowiedź #136

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2369
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Laminowanie włosów
« Odpowiedź #136 dnia: Listopad 28, 2016, 22:51 »
Ja raczej z proteinami staram sie uwazac... :( Moze kiedys... jak juz wlosy beda naprawde zdrowe to te proteiny beda dzialac jak piszecie? Bo teraz chyba balabym sie dostarczac ich w wiekszych ilosciach  :-P

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
21 Odpowiedzi
19859 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwiecień 28, 2016, 18:14
wysłana przez Adka
15 Odpowiedzi
9602 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 06, 2016, 08:30
wysłana przez Beasienne
0 Odpowiedzi
12099 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudzień 08, 2014, 01:29
wysłana przez Waleria
7 Odpowiedzi
4681 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 24, 2018, 11:30
wysłana przez deszczowa_piosenka
0 Odpowiedzi
2015 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 05, 2015, 11:45
wysłana przez Aleksandra