Autor Wątek: Rzęsy- pielęgnacja  (Przeczytany 126694 razy)

Grudnia 13, 2017, 21:14
Odpowiedź #450

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #450 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:14 »
Ja robie chyba metoda 2d za 150zl. To drogo wg Was? Pytam asekuracyjnie o te odzywki, bo chyba jak mi odpadna rzesy, to przyda sie im wzmocnienie :)

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/


Grudnia 13, 2017, 21:25
Odpowiedź #451

Kazisław

  • Kazia jestem
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 3611
    • Awards
  • Porowatość: średnia/wysoka
  • Typ włosa: falowane
  • Stan: suche
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: przetłuszczająca
  • Farbowanie: nie (Cassia)
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #451 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:25 »
ja miałam problem z puchnącymi powiekami, ale odstawiłam na jakiś czas i wróciłam do niej i już tak nie mam. Mam nadzieję, że ten stan się utrzyma
co prawda ja jestem mega niesystematycznym człowiekiem, więc używam pewnie 2-3 razy w tygodniu, ale koleżanki mi mówią, że mam długie rzęsy i pytają czego używałam. Ja wielkich efektów nie widzę, ale pewnie dlatego że naturalnie też nie mam słbych rzęs no i tak jak mówię - używam jak mi się przypomni.

Grudnia 13, 2017, 21:28
Odpowiedź #452

POKAHONTAZ

  • ŁOBUZIARA
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 8794
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Awards
  • Porowatość: Średnia/niska
  • Typ włosa: Proste 1B
  • Stan: Zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: Przetłuszczająca
  • Farbowanie: Nigdy
  • Długość: Talia
  • Grubość kucyka: 9
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #452 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:28 »
no na raz to mało, ale co 3 tyg 150 zł ? :D
Kto tu jest największym łobuzem forumowym?!:pala:
tyle się u mnie dzieje - MWH

Grudnia 13, 2017, 21:30
Odpowiedź #453

sarna

  • Lwiątko z Cintry
  • ****
  • Zaplątana
  • Wiadomości: 1038
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Mój instagram
    • Awards
  • Porowatość: średnia
  • Typ włosa: 2B/M/ii
  • Stan: zdrowe, troche suche
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: przetłuszczająca się
  • Farbowanie: tak
  • Długość: 47cm
  • Grubość kucyka: 8cm
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #453 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:30 »
150 to tak nawet tanio, patrząc na ceny np.u mnie w mieście. Mi się to bardzo podoba, ale taki wydatek co 3 tygodnie to ja podziękuje

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



Grudnia 13, 2017, 21:42
Odpowiedź #454

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #454 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:42 »
Ale za uzupelnienie chyba nie placi sie calej kwoty?
Przynajmniej tak mi sie wydaje... bede to sprawdzac :) Chce sprobowac i przekonac sie czy warto tyle placic To jednak spore ulatwienie i wygoda, co nie?


Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 13, 2017, 21:42
Odpowiedź #455

Amaudie

  • ****
  • Zaplątana
  • Wiadomości: 1889
    • Awards
  • Porowatość: średnia --> niska
  • Typ włosa: falowane
  • Stan: dobry
  • Podatność na obciążenie: tak
  • Skóra głowy: wrażliwa
  • Farbowanie: regularna henna :)
  • Długość: 55cm
  • Grubość kucyka: 10cm
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #455 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:42 »
Laski, napiszcie cos o tych odzywkach  :-P Co uzywacie i jak wam sluzy?
Mam tez pytanie do osob ktore nosza lub nosily przedluzane/zageszczane rzesy - ja umowilam sie na koniec miesiaca. Dygam sie jak nie wiem co, nie chce wygladac jak karykatura  :-P Ale juz dluuuugo o tym myslalam i sie zdecydowalam sprobowac :)

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
Sama chodzę do Beaty Lenczewskiej, jest świetna :) Efekt naturalny, delikatny - nie ma gasiennicy na oku. Fakt, najtańsza nie jest, ale wolę więcej zapłacić i mieć naprawdę dobrze zrobione :)

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


Grudnia 13, 2017, 21:43
Odpowiedź #456

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #456 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:43 »
Laski, napiszcie cos o tych odzywkach  :-P Co uzywacie i jak wam sluzy?
Mam tez pytanie do osob ktore nosza lub nosily przedluzane/zageszczane rzesy - ja umowilam sie na koniec miesiaca. Dygam sie jak nie wiem co, nie chce wygladac jak karykatura  :-P Ale juz dluuuugo o tym myslalam i sie zdecydowalam sprobowac :)

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
Sama chodzę do Beaty Lenczewskiej, jest świetna :) Efekt naturalny, delikatny - nie ma gasiennicy na oku. Fakt, najtańsza nie jest, ale wolę więcej zapłacić i mieć naprawdę dobrze zrobione :)

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Szkoda, ze wczesniej nie wiedzialam  :-P  Ja umowilam sie do Iliaszuk czy jakos tak :)

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 13, 2017, 21:47
Odpowiedź #457

Amaudie

  • ****
  • Zaplątana
  • Wiadomości: 1889
    • Awards
  • Porowatość: średnia --> niska
  • Typ włosa: falowane
  • Stan: dobry
  • Podatność na obciążenie: tak
  • Skóra głowy: wrażliwa
  • Farbowanie: regularna henna :)
  • Długość: 55cm
  • Grubość kucyka: 10cm
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #457 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:47 »
Laski, napiszcie cos o tych odzywkach  :-P Co uzywacie i jak wam sluzy?
Mam tez pytanie do osob ktore nosza lub nosily przedluzane/zageszczane rzesy - ja umowilam sie na koniec miesiaca. Dygam sie jak nie wiem co, nie chce wygladac jak karykatura  :-P Ale juz dluuuugo o tym myslalam i sie zdecydowalam sprobowac :)

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
Sama chodzę do Beaty Lenczewskiej, jest świetna :) Efekt naturalny, delikatny - nie ma gasiennicy na oku. Fakt, najtańsza nie jest, ale wolę więcej zapłacić i mieć naprawdę dobrze zrobione :)

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Szkoda, ze wczesniej nie wiedzialam  :-P  Ja umowilam sie do Iliaszuk czy jakos tak :)

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
Powiem Ci szczerze, że nie kojarzę :) No mi póki co to rzęsy się nie oslabily, są takie jakie były, nawet może i w lepszym stanie, bo ich nie męczę maskarą :)

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


Grudnia 13, 2017, 21:49
Odpowiedź #458

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #458 dnia: Grudnia 13, 2017, 21:49 »
Moje chyba najbardziej sie niszcza jak je tre wacikiem. Niektorych tuszy nie umiem domywac... a na te sztuczne rzesy mozna nakladac odzywke? Czy to glupota?

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 13, 2017, 22:17
Odpowiedź #459

SweetBlasphemy

  • Pozornie słodka
  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2111
    • Awards
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #459 dnia: Grudnia 13, 2017, 22:17 »
Od jakiegoś czasu moim rzesom odbiło. Nigdy może nie były spektakularnie pokręcone ale teraz to one wręcz tylko w dół rosną. I zalotką muszę się nieźle namęczyć żeby je wywinąć, a i tak jak pomaluje tuszem to opadają....
Da się coś zarumienię robić poza tą taka jakby trwałą?

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Moja historia
Instagram
Takie włosy będę mieć.....kiedyś

Ostatnie cięcie włosów: 31.05.2017

Aktualna długość:
50----------60----------70----------80

Grudnia 13, 2017, 22:25
Odpowiedź #460

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #460 dnia: Grudnia 13, 2017, 22:25 »
Od jakiegoś czasu moim rzesom odbiło. Nigdy może nie były spektakularnie pokręcone ale teraz to one wręcz tylko w dół rosną. I zalotką muszę się nieźle namęczyć żeby je wywinąć, a i tak jak pomaluje tuszem to opadają....
Da się coś zarumienię robić poza tą taka jakby trwałą?

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
Widzialam gdzies na fb jakas reklame na lifting rzes. Na jakas ksztaltke naklada sie rzesy, zeby je wywinac i utwardza jakims preparatem. Wtedy aa uniesione do gory i wzmocnione (podobno). O takie cos Ci chodzi?

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 13, 2017, 23:29
Odpowiedź #461

SweetBlasphemy

  • Pozornie słodka
  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2111
    • Awards
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #461 dnia: Grudnia 13, 2017, 23:29 »
Tak. Tylko fajnie jakbym mogła to sobie sama zrobić. Bo koszty w salonie to 80 zł i więcej. A trzyma się to dość krótko

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Moja historia
Instagram
Takie włosy będę mieć.....kiedyś

Ostatnie cięcie włosów: 31.05.2017

Aktualna długość:
50----------60----------70----------80

Grudnia 14, 2017, 04:33
Odpowiedź #462

POKAHONTAZ

  • ŁOBUZIARA
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 8794
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Awards
  • Porowatość: Średnia/niska
  • Typ włosa: Proste 1B
  • Stan: Zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: Przetłuszczająca
  • Farbowanie: Nigdy
  • Długość: Talia
  • Grubość kucyka: 9
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #462 dnia: Grudnia 14, 2017, 04:33 »
Na przedluzone rzesy nie wolno ni  zakladac. Do tego coezko malowac buzie jak soe je ma. Okropnie wyglada taki puder na nich jak sie osypie, a trzec wacikiem ich nie wolno

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Kto tu jest największym łobuzem forumowym?!:pala:
tyle się u mnie dzieje - MWH

Grudnia 14, 2017, 11:08
Odpowiedź #463

Asmena

  • loli =^.^=
  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2407
    • Awards
  • Porowatość: średnia
  • Typ włosa: "fale" 2A (Ni)
  • Stan: suche
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #463 dnia: Grudnia 14, 2017, 11:08 »
Moje chyba najbardziej sie niszcza jak je tre wacikiem. Niektorych tuszy nie umiem domywac...

Zainteresuj się olejkami do demakijażu :) Ja od dawna już w ogóle nie używam wacików dzięki nim :)

Grudnia 14, 2017, 11:34
Odpowiedź #464

domka

  • Królowa protein!
  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2239
    • Awards
  • Porowatość: średnia/niska
  • Typ włosa: 1C F ii
  • Stan: zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: przetłuszczająca się
  • Farbowanie: NIE
  • Długość: za zapięcie stanika
  • Grubość kucyka: 8 cm :(
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #464 dnia: Grudnia 14, 2017, 11:34 »
Moze to glupie, ale moze lrzytrzymuj kilka/kilkanascie sekund nasaczony wacik? Nie trzeba pocierac i wszystko schodzi. A uzywam rozowego micela garniera i tuszu loreala so couture. Ostatnio pare razy mialam nawet kreski i tez bez problemu

Grudnia 14, 2017, 12:04
Odpowiedź #465

MissySeepy

  • Matka Boska Falowana
  • *****
  • S.W.A.T.
  • Wiadomości: 7105
    • Awards
  • Porowatość: wysoka
  • Typ włosa: fale 2a
  • Stan: :(
  • Podatność na obciążenie: niewielka
  • Skóra głowy: przetłuszczająca się
  • Farbowanie: Color&Soin
  • Długość: do ramion
  • Grubość kucyka: ?
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #465 dnia: Grudnia 14, 2017, 12:04 »
Moze to glupie, ale moze lrzytrzymuj kilka/kilkanascie sekund nasaczony wacik? Nie trzeba pocierac i wszystko schodzi. A uzywam rozowego micela garniera i tuszu loreala so couture. Ostatnio pare razy mialam nawet kreski i tez bez problemu
Mam ten sam tusz i ten sam micel - i potwierdzam, że trzeć nie trzeba :)

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Grudnia 14, 2017, 13:06
Odpowiedź #466

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #466 dnia: Grudnia 14, 2017, 13:06 »
Ja tez uzywam garniera rozowego i nijak nie schodzi. Namaczam wacik, przykladam do oka. Trzymam, trzymam, trzymam... odkrywam i mam pande XD Dlatego biore kolejny wacik i pocierajac usuwam tusz i z gornych i dolnych rzes.
A olejkow probowalam - zrobilam mieszanke z rycyny, kokosa i chyba lnianego wlasnie (czy moze dyni?) - ale caly czas wydawalo mi sie, ze jestem tlusta... o do oka duzo mi sie dostawalo oleju, pozniej ciezko bylo rano oczy odkleic.
Chyba wszystko robie zle XD

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 14, 2017, 13:12
Odpowiedź #467

Asmena

  • loli =^.^=
  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2407
    • Awards
  • Porowatość: średnia
  • Typ włosa: "fale" 2A (Ni)
  • Stan: suche
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #467 dnia: Grudnia 14, 2017, 13:12 »
Joanka, ja używam olejków firm koreańskich i japońskich- one są zupełnie inne niż te nasze domowe czy dostępne na polskim rynku :) Mają bardziej wodnistą konsystencję, bezproblemowo schodzą po samej wodzie. Skóra po nich nie jest tłusta ;)

Grudnia 14, 2017, 13:16
Odpowiedź #468

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #468 dnia: Grudnia 14, 2017, 13:16 »
Joanka, ja używam olejków firm koreańskich i japońskich- one są zupełnie inne niż te nasze domowe czy dostępne na polskim rynku :) Mają bardziej wodnistą konsystencję, bezproblemowo schodzą po samej wodzie. Skóra po nich nie jest tłusta ;)
Wiem, widzialam, ze juz gdzies je polecalas. Nie wiem czy to dla mnie... pewnie troche to kosztuje i tylko online. Nie wiem czy bede chciala sie bawic w zamawianie. Ja jednak wygodnisia jestem  :-P

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 14, 2017, 13:25
Odpowiedź #469

Rossie

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 4903
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Blog, niewłosowy
    • Awards
  • Porowatość: średnia
  • Typ włosa: falowane
  • Stan: zdrowe
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: normalna
  • Farbowanie: tak, henna
  • Grubość kucyka: 6 cm
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #469 dnia: Grudnia 14, 2017, 13:25 »
Ja tez uzywam garniera rozowego i nijak nie schodzi. Namaczam wacik, przykladam do oka. Trzymam, trzymam, trzymam... odkrywam i mam pande XD Dlatego biore kolejny wacik i pocierajac usuwam tusz i z gornych i dolnych rzes.
A olejkow probowalam - zrobilam mieszanke z rycyny, kokosa i chyba lnianego wlasnie (czy moze dyni?) - ale caly czas wydawalo mi sie, ze jestem tlusta... o do oka duzo mi sie dostawalo oleju, pozniej ciezko bylo rano oczy odkleic.
Chyba wszystko robie zle XD

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

Ja zmywam olejkiem makijaż, a potem myję twarz żelem własnie żeby pozbyć sie tego uczucia tłustości :) U mnie się sprawdza, micelem zawsze mam wrażenie że cos na rzęsach zostaje
:Rossie: Moja włosowa historia

Aktualne zdjęcie: klik
Dumna sezamowa siostra.

Grudnia 14, 2017, 13:28
Odpowiedź #470

joanka

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2376
  • wyleczony z zakupoholizmu
    • Awards
  • Porowatość: średnia?
  • Typ włosa: falowane/kręcone
  • Stan: pracuję nad tym:)
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: OK
  • Farbowanie: tak
  • Długość: średnie
  • Grubość kucyka: 8
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #470 dnia: Grudnia 14, 2017, 13:28 »
Kazdy ma swoje metody... ja na "swoja" chyba jeszcze nie trafilam  :-P

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

DATY CIĘCIA: 26.07.16/ 24.04.17/ 1.02.2018

CEL: loki do pępka
_____________________

*  MWH - http://www.goodhairday.pl/forum/wlosowe-historie/joanka-mwh-opisana-i-opowiedziana-pismem-obrazkowym-%29/

Grudnia 14, 2017, 13:56
Odpowiedź #471

yoostii

  • ***
  • Roszpunka
  • Wiadomości: 943
    • Awards
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #471 dnia: Grudnia 14, 2017, 13:56 »
Ja zmywam żelem, a potem jakies tam resztki tonikiem. Albo najpierw olejem, potem żel i tonik. Uczucie tłustości jest fujka :D

Grudnia 14, 2017, 14:01
Odpowiedź #472

alternative

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 3320
    • Awards
  • Porowatość: średnia
  • Typ włosa: falowane
  • Stan: suche
  • Podatność na obciążenie: przy skalpie
  • Skóra głowy: przetłuszczająca się
  • Farbowanie: rozjaśnianie+toner
  • Długość: krótkie :D
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #472 dnia: Grudnia 14, 2017, 14:01 »
ja delikatnie micelem, póccniej olejkiem myjącym własnej produkcji (taki z emulgatorem co samą wodą się zmywa) i pianką eo labolatories

Grudnia 14, 2017, 14:09
Odpowiedź #473

domka

  • Królowa protein!
  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 2239
    • Awards
  • Porowatość: średnia/niska
  • Typ włosa: 1C F ii
  • Stan: zdrowe
  • Podatność na obciążenie: TAK
  • Skóra głowy: przetłuszczająca się
  • Farbowanie: NIE
  • Długość: za zapięcie stanika
  • Grubość kucyka: 8 cm :(
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #473 dnia: Grudnia 14, 2017, 14:09 »
Najpierw micelem, a pozniej myje twarz zelem z szczoteczka foreo. Kiedys robilam ocm, ale wkurzalo mnie ciagle pranie tych sciereczek.

Grudnia 14, 2017, 15:05
Odpowiedź #474

Rossie

  • *****
  • Nie ma życia, jest forum
  • Wiadomości: 4903
  • Zakupoholik na odwyku - dobrowolny ban na kosmetyki! Można się zgłosić poprzez profil -> awards -> Show Available Awards ->  request award lub pisząc do użytkownika Naatz lub Poka.
    • Blog, niewłosowy
    • Awards
  • Porowatość: średnia
  • Typ włosa: falowane
  • Stan: zdrowe
  • Podatność na obciążenie: nie
  • Skóra głowy: normalna
  • Farbowanie: tak, henna
  • Grubość kucyka: 6 cm
Odp: Rzęsy- pielęgnacja
« Odpowiedź #474 dnia: Grudnia 14, 2017, 15:05 »
Najpierw micelem, a pozniej myje twarz zelem z szczoteczka foreo. Kiedys robilam ocm, ale wkurzalo mnie ciagle pranie tych sciereczek.

Też mnie wkurzało i teraz używam jednorazowych do zmywania oleju :D
:Rossie: Moja włosowa historia

Aktualne zdjęcie: klik
Dumna sezamowa siostra.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
77 Odpowiedzi
20761 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 31, 2018, 17:29
wysłana przez MissySeepy
15 Odpowiedzi
37422 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 26, 2022, 08:13
wysłana przez Joanna Majewska
Ciało- pielęgnacja

Zaczęty przez POKAHONTAZ « 1 2 ... 8 9 » URODA

218 Odpowiedzi
65699 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 10, 2022, 10:35
wysłana przez FlorestaAnna
16 Odpowiedzi
5166 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 24, 2022, 11:06
wysłana przez Dwuogonowy_lis
0 Odpowiedzi
18850 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 13, 2014, 15:11
wysłana przez Rayla